Noor Al Haj Ibrahem

Doktorand|Doctoral Student

Bakgrund

En dedikerad och passionerad forskare inom naturvetenskapliga ämnens didaktik, som söker möjligheter att bidra till utvecklingen av kunskap och pedagogiska metoder. Engagerad i att utforska faktorer som påverkar elevers attityder till undervisning i naturvetenskapliga ämnen och att aktivt delta i betydelsefull forskning och samarbetsprojekt inom den akademiska världen.

Övrigt

The issue of nuclear power : Students' argumentation about a socio-scientific issue

ROSES The Relevance of Science Education

Publikationer

Konferensbidrag

Al Haj Ibrahem, N. (2023). Exploring Factors Affecting Student Interest and Attitudes Towards Science Education. I The Gulf Comparative Education Conference 2023 - GCES Symposium 2023.. S. 51--51.

Oskarsson, M. , Al Haj Ibrahem, N. , Westman, A. & Jidesjö, A. (2023). ROSES students' voice in Science Education. I The Gulf Comparative Education Conference 2023 - GCES Symposium 2023.. S. 39--39.

Al Haj Ibrahem, N. & Oskarsson, M. (2023). The nuclear power issues : High school students' argumentation around a socio-scientific dilemma. I ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education Research Association, Cappadocia, TURKEY.. S. 506--507.  

Sidan uppdaterades 2024-12-09