Medie‑ och kommunikationsvetenskap GR (A), Marknadskommunikation
Litteratur 2025-09-01 - Tills vidare Obligatorisk litteratur
Författare/red: Hanne Knight, Lizette Vorster
Titel: Digital Marketing in Practice: Design, Implement and Measure Effective Campaigns
Upplaga: Senaste
Förlag: Kogan Page
Kommentar: Finns som e-bok
Författare/red: Gordon Glenister
Titel: Influencer Marketing Strategy - How Influencers Can Help Grow Your Business
Upplaga: Senaste
Förlag: Kogan Page
Kommentar:
Författare/red: Dr. L. Bhuvaneswari, Dr. S. Subadra, M.Com., M.B.A., M.A., M.Sc., M.Phil., PhD , Dr. S.P. Sreekala, Dr. Sundarapandiyan Natarajan, Umaya Salma Shajahan, Dr. C.Vijai Titel: The Impact Of Artificial Intelligence (AI) On Digital Marketing
Upplaga: Volume: 21, No: S6 (2024), pp. 1132-1142 Förlag: Migration Letters
Kommentar:
Referenslitteratur
Titel: Marknadsföringslagen 2008:486
Upplaga: 2008
Kommentar: https://lagen.nu/2008:486